
#969 In-house Marketing - definicja, rynek, trendy
Zapraszam do wysłuchania 969. odcinka podcastu "BSS bez tajemnic". Tym razem moim gościem jest Olgierd Cygan, Partner Zarządzający w Future Company, z którym rozmawiam o jednym z najciekawszych trendów współczesnego marketingu — in-house marketingu. W trakcie naszej rozmowy zgłębiamy tematykę budowania wewnętrznych struktur marketingowych w firmach, które coraz częściej zastępują tradycyjne agencje zewnętrzne. Olgierd dzieli się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat ewolucji tego trendu, omawiając, dlaczego firmy decydują się na przenoszenie kompetencji marketingowych do własnych zespołów. Rozmawiamy o tym, jak technologia i narzędzia SaaS ułatwiają zarządzanie kampaniami marketingowymi oraz jak zmienia się rola kreatywności w erze cyfrowej. Poruszamy również kwestie związane z bezpieczeństwem danych, elastycznością operacyjną oraz optymalizacją kosztów.