CX Outsourcers 2024 – relacja – Dzień PIERWSZY
Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć i B. Pierwszy dzień konferencji CX Outsourcers 2024 za nami, więc przyszła pora na jego podsumowanie. Tematy przewodnie dnia to sztuczna inteligencja, empatia w odniesieniu do relacji z klientem, regulacje prawne, obsługa ludności hiszpańskojęzycznej w USA i wiele więcej. Jetlag nieco mniejszy, ale przez to, że jest mogę nagrywać na bieżąco, co niniejszym czynię. Miłego słuchania! Zapraszam!
Key Points
- Sztuczna inteligencja staje się coraz bardziej obecna w obszarze obsługi klienta, ale użytkownicy często preferują interakcje z ludźmi, uznając AI za pozbawioną empatii.
- Społeczność latynoska w Stanach Zjednoczonych, licząca 67 milionów osób, stanowi znaczący rynek dla branży outsourcingowej, wymagający obsługi zarówno w języku angielskim, jak i hiszpańskim.
- Regulacje prawne w różnych krajach wpływają na działalność firm BPO i CX, a odpowiedzialność za zgodność z prawem leży zarówno po stronie klientów, jak i dostawców usług.
Chapters
0:00 | |
1:43 | |
3:12 | |
6:55 | |
8:22 | |
10:31 | |
13:09 | |
15:14 | |
16:44 | |
19:00 |
Transcript
Loading transcript...
- / -