CX Outsourcers 2024 – relacja – Dzień DRUGI
To już trzeci, a zarazem ostatni odcinek będący relacją z konferencji CX Outsourcers 2024, która miała miejsce w Atlancie w USA. Dziś omawiam drugi, zamykający konferencję dzień, w którym pojawiła się tematyka podcastów z branży CX. W drugim dniu wydarzenia poruszone zostały także kwestie lokalizacji i kosztów pracy dla sektora BPO i CX, roli wartości firmy i ESG przy wyborze partnerów outsourcingowych. Na koniec, a jakże, nie można było tego pominąć - zapowiedź kolejnej konferencji CX Outsourcers! Zapraszam!
Key Points
- Podczas konferencji CX Outsourcing 2024 omówiono znaczenie krótszych odcinków podcastów o tematyce Customer Experience, chociaż niektórzy nadawcy z powodzeniem stosują dłuższe formaty i nieformalne podejście do prowadzenia rozmów.
- Dyskusje na konferencji ujawniły, że pandemia COVID-19 przyczyniła się do znacznego wzrostu liczby podcastów o tematyce CX, głównie w formie wywiadów, paneli dyskusyjnych oraz mniej formalnych rozmów.
- W trakcie warsztatów na konferencji przedyskutowano kwestie wyboru lokalizacji dla sektora BPO i CX, podkreślając znaczenie dostępności kwalifikowanych pracowników oraz zgodności wartości firm z potencjalnymi partnerami outsourcingowymi.
Chapters
0:00 | |
1:35 | |
3:47 | |
6:23 | |
7:07 | |
9:57 | |
11:13 | |
13:34 |
Transcript
Loading transcript...
- / -