Marka Polska – jak zdefiniować DNA naszego kraju?

W tym odcinku podcastu BSS bez tajemnic zapraszam do wysłuchania wywiadu, którego udzieliła mi dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń, profesorka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, prezeska Fundacji Marka Polska Think Tank, doradczyni Prezesa Pracodawców RP oraz wielu organizacji i firm w zakresie marketingu, strategii i PR. Rozmawiamy o idei stworzenia polskiego Think Tanku, który ma jeden nadrzędny cel – zdefiniować DNA marki Polska i pomóc nam wszystkim zrozumieć, jak nasz kraj jest postrzegany w świecie. Barbara opowiada o swojej drodze – od muzyki, przez naukę i branding, po badania nad rebrandingiem i marką narodową. Dowiadujemy się, jak zrodził się pomysł na Fundację Marka Polska, kto ją współtworzy, jakie instytucje ją wspierają i dlaczego potrzebowaliśmy miejsca, które holistycznie zajmie się wizerunkiem naszego kraju. W rozmowie pojawiają się też wątki związane z wynikami badań nad percepcją Polski.

G
You're chatting with AI hosts.
- / -