BSS bez tajemnic
BSS bez tajemnic
Odkryj świat nowoczesnych usług biznesowych z gospodarzem Wiktor Doktór. Posłuchaj informacji z życia Pro Progressio, ciekawostek na temat outsourcingu, centrów usług wspólnych i szeroko rozumianego świata BSS.
Wiktor Doktór
PodcastAI
PodcastAI

#970 Marketing Rekrutacyjny

E970 • Feb 9, 2025 • 25 mins

Czy marketing rekrutacyjny to tylko employer branding, czy coś znacznie więcej? Jak firmy mogą skutecznie docierać do kandydatów i mierzyć efektywność swoich działań rekrutacyjnych? W 970. odcinku podcastu „BSS bez tajemnic” Wiktor Doktór gości Nazara Danczuka, Country Managera Poland w Jooble – jednej z największych platform agregujących oferty pracy na świecie. W trakcie rozmowy omawiamy kluczowe zagadnienia dotyczące marketingu rekrutacyjnego i jego roli w strategii pozyskiwania talentów. Dowiesz się m.in.: • Jakie trendy dominują w 2024 roku w obszarze marketingu rekrutacyjnego? • Dlaczego employer branding to tylko jeden z elementów skutecznej strategii rekrutacyjnej? • Jak mierzyć efektywność rekrutacji i co oznacza koszt uzyskania aplikacji? Nazar Danczuk podkreśla, że polski rynek HRTech dynamicznie się rozwija, a pracodawcy coraz częściej inwestują w technologiczne rozwiązania ułatwiające dotarcie do najlepszych kandydatów.

Key Points

  • Marketing rekrutacyjny opiera się na metrykach takich jak koszt uzyskania aplikacji i koszt zatrudnienia, co pozwala na podejmowanie decyzji na podstawie danych.
  • Systemy ATS (Applicant Tracking Systems) umożliwiają zintegrowanie całego systemu HR w firmie, co ułatwia zarządzanie danymi i podejmowanie decyzji rekrutacyjnych.
  • W Polsce rynek HRTkowy dynamicznie się rozwija, jednak wciąż brakuje specjalistycznych konferencji i wydarzeń porównywalnych do tych w Niemczech czy USA.
- / -