#886 Co słychać w GBSach? vol. 4
Po kilku miesiącach przerwy na fale podcastu BSS bez tajemnic wraca temat podsumowań trendów i obserwacji tego co się dzieje w sektorze GBS. Gościem 886 odcinka podcastu jest Igor Siedlarski z KPMG, z którym tym razem rozmawiam na temat zmian w zatrudnieniu w centrach usług wspólnych, roli GBS w strukturach spółek macierzystych i znaczeniu internal brandingu oraz wewnętrznej komunikacji. Nawiązujemy również do warsztatów GBS of Tomorrow, które KPMG wraz z Pro Progressio rozpoczęło w styczniu 2024 roku, a na deser dokładamy omówienie oceny satysfakcji klienta, rolę technologii w sektorze BSS oraz wyzwania związane z rotacją pracowników. Jest czego posłuchać. Zapraszam.
Key Points
- W sektorze BSS, zwłaszcza w centrach usług wspólnych, obserwuje się zmiany w zatrudnieniu, które mogą wynikać z strategii korporacyjnych i nie zawsze są odzwierciedleniem trendów rynkowych.
- Efektywne komunikowanie roli i wartości centrów usług wspólnych w strukturach macierzystych firm jest kluczowe dla budowania wizerunku i zrozumienia ich znaczenia, a także dla poprawy ich funkcjonowania.
- Wyzwania związane z zarządzaniem wskaźnikami efektywności (KPI) i satysfakcją klienta (Customer Satisfaction) stają się coraz bardziej złożone, szczególnie w kontekście usług niemierzalnych ilościowo, co wymaga od centrów BSS bardziej zróżnicowanego podejścia do oceny i poprawy jakości świadczonych usług.
Chapters
0:00 | |
1:13 | |
2:25 | |
4:36 | |
6:09 | |
9:17 | |
11:23 | |
18:36 | |
24:38 | |
30:11 |
Transcript
Loading transcript...
- / -