#905 Od strategii przez marketing po sprzedaż B2B
Czas na rozmowę o sprzedaży B2B na falach podcastu BSS bez tajemnic. Temat ten podsunął mi Olaf Leśniak z Performance Digital, z którym spotkałem się kilka dni temu w Krakowie. Najpierw przy kawie, a potem w podcaście rozmawialiśmy o związku sprzedaży z marketingiem w modelu B2B, dodaliśmy do tego znaczenie strategii w budowaniu sprzedaży. Oto kilka praktycznych wskazówek i strategii pozyskiwania klientów.
Key Points
- Marketing i sprzedaż muszą iść ręka w rękę i wzajemnie się uzupełniać, a budowanie strategii sprzedaży B2B warto rozpocząć od zrozumienia potrzeb klientów.
- Właściciele firm powinni aktywnie angażować się w tworzenie strategii, ale warto również włączyć w ten proces członków zespołu, aby uzyskać różnorodne perspektywy i pomysły.
- LinkedIn jest doskonałym narzędziem do budowania relacji sprzedażowych i marki osobistej, co może znacząco zwiększyć szanse na sukces w pozyskiwaniu nowych klientów.
Chapters
| 0:00 | |
| 2:02 | |
| 3:14 | |
| 5:07 | |
| 8:12 | |
| 10:43 | |
| 25:01 | |
| 36:21 |
Transcript
Loading transcript...
- / -


