Design Thinking w praktyce – jak myśleć projektowo i rozwijać biznes
Zapraszam na kolejny odcinek podcastu BSS bez tajemnic. Tym razem wchodzimy w świat myślenia projektowego, czyli Design Thinking – metody, która w ostatnich latach zdobywa serca przedsiębiorców, strategów i innowatorów. Moimi gośćmi są Agnieszka Sito, CEO agencji digitalowej 25Wat, oraz Joanna Wróblewska, strateg marketingowy i certyfikowana moderatorka metody Design Thinking. W naszej rozmowie przyglądamy się temu, czym właściwie jest Design Thinking – dlaczego to nie tylko narzędzie kreatywne, ale przede wszystkim biznesowe podejście do rozwiązywania problemów. Zastanawiamy się, jak tę metodę wykorzystać w marketingu, HR, sprzedaży czy w procesach zarządczych, niezależnie od wielkości firmy. Rozmawiamy też o trzech filarach skutecznego projektowania: empatii, wdrażaniu i opłacalności rozwiązań.
Key Points
- Design Thinking to metoda projektowa, która skupia się na zrozumieniu potrzeb użytkowników i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań poprzez empatię, prototypowanie i testowanie.
- Metoda ta może być z powodzeniem stosowana w różnych działach firmy, od marketingu, przez HR, aż po zarządy, pomagając w rozwiązywaniu strategicznych wyzwań i optymalizacji procesów.
- Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji w procesie Design Thinking, możliwe jest szybsze i bardziej efektywne prototypowanie oraz walidacja rozwiązań, co pozwala oszczędzać czas i zasoby.
Chapters
| 0:00 | |
| 1:01 | |
| 3:43 | |
| 8:36 | |
| 19:52 | |
| 28:32 | |
| 30:32 | |
| 36:57 | |
| 39:41 |
Transcript
Loading transcript...


