#999 Jak Afryka promuje się w Berlinie?
W 999. odcinku „BSS bez tajemnic” zabieram Was do nietypowego, mobilnego studia – nagrywamy prosto z samochodu, wracając z konferencji w Berlinie. Moimi gośćmi są Paweł Łopatka i Dominik Malec z Experis Polska, z którymi na gorąco dzielimy się przemyśleniami z wydarzenia poświęconego promocji afrykańskich firm na rynku europejskim. Rozmowę zaczynamy od pierwszych wrażeń – Dominik podkreśla imponujący potencjał afrykańskiego rynku oraz dynamiczny rozwój talentów, szczególnie w krajach takich jak Egipt, RPA, Nigeria czy Etiopia. Paweł zwraca uwagę na atrakcyjność młodej demografii Afryki, co stanowi ogromną wartość w kontekście starzejącej się Europy. Analizujemy nietypową formułę konferencji – skromną oprawę wizualną, brak rozbudowanych prezentacji multimedialnych i nacisk na bezpośredni kontakt oraz autentyczność.
Key Points
- Konferencja w Berlinie pokazała, jak prężnie rozwijają się afrykańskie spółki oraz ich potencjał talentów.
- Wydarzenie wyróżniało się minimalizmem w prezentacjach i skupieniem na bezpośrednim kontakcie oraz interakcji uczestników.
- Wielkie firmy międzynarodowe coraz bardziej inwestują w Afrykę, widząc w niej przyszłościowy rynek o dużym potencjale wzrostu.
Chapters
0:00 | |
0:57 | |
2:01 | |
4:32 | |
7:10 |
Transcript
Loading transcript...