#893 Ale KOSMOS - tłumaczenia w czasie rzeczywistym w CX stały się faktem!
Gościem 893 odcinka podcastu BSS bez tajemnic jest Ewa Dąbrowska z firmy Transcom. Pod lupę wzięliśmy temat tłumaczeń w czasie rzeczywistym, które to na stałe wchodzą do procesów telefonicznej obsługi klienta. To nie jedyna technologia, która zdobywa zainteresowanie firm CX i która rewolucjonizuje tę branżę. Czy nadal umiejętności językowe będą istotne dla branży CX? Czy czeka nas przenoszenie procesów zdalnej obsługi klienta z Europy do Indii? To tylko część z pytań, na które poszukaliśmy wspólnie odpowiedzi. Od technologii w CX już nie uciekniemy. Od AI w CX już nie uciekniemy. A oto do czego można te technologiczne rozwiązania zastosować. Zapraszam!
Key Points
- Transcom rozszerza swoją globalną obecność i wpływa na rynek poprzez przejęcie indyjskiej firmy technologicznej V Cosmos, co umożliwia rozwój w zakresie Customer Experience i obsługi klienta z wykorzystaniem zaawansowanych technologii.
- Nowatorskie technologie wykorzystywane przez Transcom pozwalają na neutralizację akcentu i automatyczne tłumaczenia głosowe w czasie rzeczywistym, co otwiera możliwości obsługi klienta w ponad 90 językach, w tym tych rzadziej występujących, z potencjałem znacznego obniżenia kosztów i poprawy jakości obsługi.
- Ewolucja w sposobie zarządzania zespołami w branży BSS, w tym praca zdalna i hybrydowa, wymaga elastyczności i adaptacji, ale osobiste interakcje i zarządzanie kulturowe pozostają kluczowe dla efektywności i relacji między pracownikami.
Chapters
| 0:00 | |
| 1:31 | |
| 3:09 | |
| 6:52 | |
| 10:21 | |
| 18:32 | |
| 21:27 | |
| 30:19 | |
| 35:10 | |
| 35:42 | 
Transcript
Loading transcript...
- / -


