#893 Ale KOSMOS - tłumaczenia w czasie rzeczywistym w CX stały się faktem!
Gościem 893 odcinka podcastu BSS bez tajemnic jest Ewa Dąbrowska z firmy Transcom. Pod lupę wzięliśmy temat tłumaczeń w czasie rzeczywistym, które to na stałe wchodzą do procesów telefonicznej obsługi klienta. To nie jedyna technologia, która zdobywa zainteresowanie firm CX i która rewolucjonizuje tę branżę. Czy nadal umiejętności językowe będą istotne dla branży CX? Czy czeka nas przenoszenie procesów zdalnej obsługi klienta z Europy do Indii? To tylko część z pytań, na które poszukaliśmy wspólnie odpowiedzi. Od technologii w CX już nie uciekniemy. Od AI w CX już nie uciekniemy. A oto do czego można te technologiczne rozwiązania zastosować. Zapraszam!
Key Points
- Transcom rozszerza swoją globalną obecność i wpływa na rynek poprzez przejęcie indyjskiej firmy technologicznej V Cosmos, co umożliwia rozwój w zakresie Customer Experience i obsługi klienta z wykorzystaniem zaawansowanych technologii.
- Nowatorskie technologie wykorzystywane przez Transcom pozwalają na neutralizację akcentu i automatyczne tłumaczenia głosowe w czasie rzeczywistym, co otwiera możliwości obsługi klienta w ponad 90 językach, w tym tych rzadziej występujących, z potencjałem znacznego obniżenia kosztów i poprawy jakości obsługi.
- Ewolucja w sposobie zarządzania zespołami w branży BSS, w tym praca zdalna i hybrydowa, wymaga elastyczności i adaptacji, ale osobiste interakcje i zarządzanie kulturowe pozostają kluczowe dla efektywności i relacji między pracownikami.
Chapters
0:00 | |
1:31 | |
3:09 | |
6:52 | |
10:21 | |
18:32 | |
21:27 | |
30:19 | |
35:10 | |
35:42 |
Transcript
Loading transcript...
- / -